VUL Santariškių klinikų pacientai vis geriau vertina įstaigos teikiamas paslaugas

Lapkričio 12, 2014

 

Paciento ir mediko bendryste VUL Santariškių klinikų medikų kolektyvas vis aukštyn kelia teikiamų paslaugų kokybės kartelę. Medikų ir personalo pastangos geriau tenkinti klinikose besigydančių pacientų poreikius nelieka neįvertintos. Tai rodo šiais metais atlikta apklausa, pagal kurią net 93,9 procentai apklaustų pacientų rekomenduotų artimam žmogui gydytis Santariškių klinikose.

Periodiškai atliekamos pacientų apklausos – patikimas rodiklis, atspindintis gerėjančią klinikose teikiamų paslaugų kokybę. Apklausos taip pat padeda gerinti veiklos rezultatus, gauti pacientų atsiliepimus apie personalo darbą.

Pacientų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis per metus ūgtelėjo

Naujausius pacientų vertinimo rodiklius ir įstaigos veiklos pokyčius atskleidžia 2013-ais ir 2014-ais metais vykdytų apklausų rezultatai.

Anketos klausimai suformuluoti atsižvelgiant į įstaigos siekius ir keliamas užduotis. Pacientų buvo prašoma įvertinti ligoninės medikų ir pagalbinio personalo darbą, gydytojų teikiamą informaciją, ligoninės patalpas ir kitus rodiklius.

Paaiškėjo, jog šiais metais net 92,4 proc. apklaustųjų teigiamai įvertino gydytojų teikiamos informacijos aiškumą. Lyginant su praeitais metai, šis rodiklis padidėjo 3 proc. Ligoniai taip pat labai teigiamai vertino gydytojų darbą – teigiamai į šį klausimą atsakė 95,1 proc. ligonių.  Ligoninės slaugytojų bei akušerių darbu liko patenkinti 95,9 proc.

Ligoninės patalpos – švaresnės, maistas – skanesnis

Pacientus šiemet taip pat labiau džiugino švaresnės ir jaukesnės ligoninės patalpos. Tai, kad ligoninės patalpos tvarkingos, šiemet patvirtino 85,9 proc. apklaustųjų.

Sumažėjo ir pacientų nusiskundimų VUL Santariškių klinikose teikiamo maisto kokybe. Lyginant su 2013-ųjų apklausos duomenimis, nepatenkintųjų maisto kokybe ir pateikimo būdu sumažėjo nuo 8,8 proc. iki 6,5 proc. Teigiamai maitinimo paslaugas įvertino 62,6 proc.

Pagerėjo ir Priėmimo skyriaus darbas

Per metus labai pagerėjo klinikos pacientų nuomonė apie ligoninės Priėmimo skyriaus darbą. Pernai šio skyriaus darbas tenkino 78,4 proc., 2014 m. – 83,7 proc. apklaustųjų. Ženklų padėties pagerėjimą patvirtina tai, kad patenkintų pacientų padidėjo 5 procentais, o nepatenkintų sumažėjo nuo 4,6 iki 2,6 proc.

Apklaustieji šiemet geriau nei pernai įvertino ir tai, kaip išsamiai įstaigos darbuotojai juos informuoja apie save pačius – prisistato vardu, pavarde, pareigomis. Teigiamai apie tokią jiems teikiamą informaciją atsiliepė 72,4 proc. apklausos dalyvių.

Vertinant šių metų apklausos rezultatus, buvo atidžiai įsiklausoma ir į pacientų pastabas, netilpusias apklausos klausimų bei atsakymų sistemoje. Šios pastabos, kaip ir konkrečių apklausos rezultatų vertinimas bei palyginimas, neleidžia Santariškių klinikų personalui sustoti, vien tik džiaugiantis gerėjančiais pagrindiniais įstaigos veiklos rodikliais bei tuo, kad daugelis pacientų vis geriau vertina įstaigos paslaugų kokybę.

Apie apklausą:

Šiemet buvo vertinamos 744 anoniminės pacientų anketos. Ligoniai buvo kviečiami įvertinti įstaigos paslaugų kokybę bei  padėti kitiems pacientams apsispręsti renkantis ligoninę. Vykdytoje apklausoje daugiausiai dalyvavo  50–69  metų pacientai, jie sudarė net 48 proc. apklaustųjų. 49,60 proc. apklaustųjų yra vilniečiai, 31 proc. – atvykę iš kito Lietuvos miesto, 19,4 proc. – iš kaimo. 

 

Kontaktams:

Gitana Letukienė,

VUL SK vyr. specialistė ryšiams su visuomene,

Tel.: 85 236 5097; 8 655 19 339;  

El. p.: gitana.letukiene@santa.lt;    www.santa.lt

Paskutinį kartą redaguota: 2014-11-12
Į viršų